Beckissss

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Beckis - 14 juni 2012 16:15

Fin rubrik man har :P haha, kom inte på någon bra!! Nu har jag iaf städat och sitter nu och funderar på vad man ska hitta på ikv?! Har ingen ide alls, känns som jag vill hitta på ngt roligt iaf!! bra bitt på väg de.. 

Som tur är har det ju slutat att regna, så det är ju toppen de!! 

Hoppas de blir bra väder imorgon annars är det tråkigt!! Men som det ser ut på vädret på yr så ska det bli en stor sol, så vi får väl hoppas på det :D skulle va skönt!!


Ha en fortsatt bra dag :D


Puss och kram

              // Beckisss<3

Av Beckis - 14 juni 2012 14:22

DÅ har man äntligen fått sommarlov :) känns skönt, fast det hade ju inte gjort ngt om det var lite finare väder till dom som tar studentet!! Jaja, hade iaf en snäll farmor som kom och hämtade mig i ström igår :) blev bjuden på lunch och sedan for vi till dollar och handlade, hon skulle hanla lite saker till midsommar :P hihi


Jaja, idag så har jag inte gkort så mkt har hjälpt momma att bära ner saker till bilen för att hon ska ju flytta in i sitt nya hus hu :) kul de!! Nu ska jag ta och sommar städa i mitt rumm! kanske byta gardin ::) kul de!!


Ha en dag!!


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards