Beckissss

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Beckis - 24 juni 2012 12:20

Ja då var midsommar slut för iår, har haft en jätte bra/mysig/rolig midsommar med släkt och vänner. I år var vi hos momma i hennens nya hus :) var jätte mysigt :) vi slutade kvällen med att  spela kubb, kan ju säga att killarna vann! tillslut så gav vi upp pga aall hävla mygg!1 fy för dom!! ja sedan så gick vi in och myste :)

Då vi for hemså träffade mamma och pappa några efter vägen som de stannade och pratade med :) och då såg jag dessa små söta ungdommar som ligger på stutsmattan och ska sova där :P

 


Där låg dom och  slogs med myggen :P men somjag förstog så sov dom inte där de gick in efter ett tag :P men ändå!!

 

Tårtatn som jag och mamma gjorde på midsommar :)

  



Dazy nöjd och glad :) 

   

Paddan hittade vi då vi gick ut och gick med dazy i fredags kväll :D


Hoppas alla har haft en fin midsommar :)


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards