Beckissss

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Beckis - 19 juni 2012 16:29

Jaha då har det varit det första åkvdret här i lilla backe... Var nere hos momma och då kom jag på att vi hade dator och tv i.. Skynddade sig hem och drog ut de.. Som tur så lånade vi mommas bil.. För som sagt det stog som spön i backen :P haha.. Ett positivt med denna dag är att mina kläder kom och jag kunde ha allt :) allt var perfekt :D hihi.. Blev en bra tag tillslut.. Nu sitter jag hemme och mysser med musik och Vecko Revyn :D hihi.. Man får iaf hoppas på att vädret blir bra tills på fredag :D 

Ha en fortsatt bra dag :)

Puss och kram¨
               // Beckisss<3 

Av Beckis - 19 juni 2012 10:58

Ja, idag så kom regnet, har rengnat och är grått och trist.. Men det ska väl vara såna dagar med :) Men det går ändå, ska ta bort några häftklammer som sitter på bron, sedan så ska jag fara ner på ica med en tröja till majs och ett par solglasögon till Issa. Sedan vet man aldrig vad som händer!!! 

Jag hoppas att mina kläder kommer idag, som jag har beställt :) hoppas!!

Just nu så gör jag inget speciellt, lyssnar på musik och kollar runt på datorn, men det händer som vanligt inget nytt :P haah...


Ha en bra dag! :D

 Saknar mina kusiner :)


Puss och kram

              // Beckisss

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards