Beckissss

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Beckis - 8 juni 2012 23:26

Ja idag så tkr jag att det varit sommar över 14 grader :) så det blir toppen.. Har ju då blivit förskyld igen.. så har inte haft någon ork att göra ngt.. Men det togs sig längre fram på dagen... Var segf från morgonen men blev bara piggare och piggare... Tog och tankade mopeden så jag och majs var ut och körde lite.. For runt och tog lite  bilder :) som ni säkert kommer att få se.. For till ett badställe där vi ska bada i sommar, men var ju ingen bra idee då man klev ner sig i ett surhål och blev blöt om foten :( men vi kom fram till att vi ska fara dit och ta bort lite rant med stranden.. ligger lite pinnar och barr där.. Men det är lätt gjort. Sedan for vi och hoppade stutsmatta, var nog ingen bra idee, blev kall om föttrerna :( huvva.. :P haha..

Men hoppas ni få en bra helg mina vänner, för de ska iaf jag ha :) 

 

Samma datum som det är idag är denna bild tagen :)


Puss och kram

              // Beckisss<3

Presentation


Hej, välkommen till min blogg!
Här får ni läsa om min vardag vad som händer där. Hoppas ni stannar kvar och läser, bilder kommer lite då&då :)
Stanna kvar och njut") pusspuss

blogresponse

Bilder

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Klocka

Tidigare år

Omröstning

Vilken mobil är mest värd att köpa?
 I Phone 5
 Samsung Galaxy s3

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Fråga mig

25 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards